„Fiat Freemont“ ir pagrindinių jo konkurentų rinkoje palyginimas
Mokomasis renginys Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Fiat“ įgaliotiesiems atstovams apie „Fiat Freemont“ savybes: privalumus bei trūkumus, lyginant su pagrindiniais konkurentais rinkoje. Šio renginio tikslas – suteikti „Fiat“ pardavimo atstovams teorinių bei naudingų praktinių žinių apie naująjį produktą, padėti jiems teisingai numatyti jo tikslinę potencialių naudotojų grupę savo šalyje.
Renginio pradžioje „Fiat“ pardavimo komandai pristatytas naujojo „Fiat“ modelio pozicionavimas gamintojo požiūriu. Praktinio testavimo dalyje mokymų dalyviai buvo suskirstyti į komandas, o testui pateiktų automobilių bandymai vyko specialiai parengtoje trasoje, kad geriausiai atsiskleistų automobilių dinamiškumo, valdymo ir kitos savybės. „Fiat“ atstovai ne tik išbandė „Freemont“ bei jo svarbiausius konkurentus, bet ir vertino testuojamus automobilius pagal numatytus kriterijus, atliko tam tikras užduotis.
Renginio pabaigoje visų komandų gauti rezultatai ir nuomonės buvo apibendrintos. Geriausius rezultatus pademonstravusios komandos paskatintos „Fiat“ prizais.